Hibás termék (nem működik)

1. GYŐZŐDJ MEG RÓLA, HOGY KÉSZÜLÉKED VALÓBAN MEGHIBÁSODOTT!

  1. Ellenőrizd a tápkábelt, az áramellátást.

  2. Kapcsold ki és kapcsold be újra a készüléket.

  3. Győződj meg róla, hogy a készüléket a használati utasításnak megfelelő módon kívánod e üzemeltetni.

 

2. KÉSZÍTSD ELŐ A GARANCIA ÉRVÉNYESÍTÉSÉHEZ SZÜKSÉGES DOKUMENTUMOKAT!

  1. A vásárlást igazoló számla (vagy annak másolata),

  2. A készülékhez tartozó garancia (jótállási) jegy (br. 10 000 Ft alatti értékű termékek esetén a garancia (jótállási) jegy maga a számla (úgynevezett számlagarancia)

 

3. FORDULJ KÖZVETLENÜL HOZZÁNK VAGY A MÁRKASZERVIZHEZ, HA A TERMÉK MEGHIBÁSODOTT!

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz leggyorsabb megoldása érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez. Válaszd ki a listából terméked márkáját, majd vedd fel a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken a szervizzel. Amennyiben nem szeretnéd a márkaszervizt választani, természetesen a jogszabályok alapján hozzánk is fordulhatsz - elsődlegesen mi mint Eladó vagyunk köteles kezelni a Jótálláshoz illetve Kellékszavatossághoz kapcsolódó igényeidet, a márkaszervizhez fordulás lehetősége csupán egy opció, ami adott esetben gyorsíthatja az ügyintézést.

4. AMENNYIBEN A TERMÉK HIVATALOS MÁRKASZERVIZÉT VÁLASZTOD, JUTTASD EL KÉSZÜLÉKÉT A MÁRKASZERVIZBE!

Az általunk forgalmazott készülékekhez tartozó márkaszervizek különböző feltételekkel és kényelmi szolgáltatásokkal dolgoznak. Kérjük, minden esetben tájékozódj a konkrét szervizben elérhető szolgáltatásokról, mert sok esetben ezek a szolgáltatások magukban foglalják a javításra szoruló termék szállítását is! A szervizek tömegközlekedésen nem szállítható, nagy termékek esetében a garancia idején ingyenes helyszíni javítást biztosítanak az egész országban, vagy ha ez nem lehetséges, gondoskodnak a szállításról.

5. VÁRD MEG A MÁRKASZERVIZ ÉRTESÍTÉSÉT A JAVÍTÁS BEFEJEZÉSÉRŐL!

A javítás ideje függ a terméktől és annak hibájától. Az Extreme Digital, mint forgalmazó Eladó köteles a jótállási, kellékszavatossági igényeidet megfelelően kezelni, de a javításokat minden esetben a márkaszerviz végzi. Amennyiben a hibás terméket ügyfélszolgálatunkon keresztül, futárral küldted el javításra, a szervizelési idő megnövekszik a márkaszervizbe való eljuttatás idejével. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A javítás állapotáról kérjük, minden esetben annál a szerviznél érdeklődj, ahol leadtad a készüléket javításra vagy kövesd nyomon online, ha az ügyintézést ránk bíztad.

TOVÁBBI HASZNOS TUDNIVALÓK, INFORMÁCIÓK

Társaságunkat az értékesített termékre vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül Társaságunk, ha bizonyítjuk, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, kezdődik vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja a kezdőnap. Ha az Ügyfél a fogyasztási cikket az átadástól számított hat hónapon túl helyezteti üzembe, akkor a jótállási határidő kezdő időpontja a fogyasztási cikk átadásának napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek. A jótállás időtartama az eladási árhoz igazodik az alábbiak szerint.

 

  • a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
  • b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
  • c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

Amennyiben a termék vásárlásra 2021. január 01. napját megelőzően került sor, akkor a Jótállás 10.000 forintot elérő termékek esetén egységesen 1 év.

 

Mit kell tudni a jótállási jegyről?

 

Jótállási igényedet a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel, az eredeti számlával, vagy ennek másolatával érvényesítheted. Kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizd meg! Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

Mettől meddig érvényes a jótállás?

A fogyasztási cikk kijavítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt az Ügyfél a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta. Kivétel, ha a szerviz hardver hibát nem talált, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

Mire nem érvényes a jótállás?

Helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás.
Szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat.
Az Extreme Digital Zrt. szervizén vagy a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás.
Hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás.
Természetes elhasználódás.

Kihez fordulhatok, ha a termék meghibásodott?

A vásárolt termékkel kapcsolatban esetlegesen felmerülő panasz esetén hozzánk vagy közvetlenül a márkaszervizhez fordulhatsz, a döntés a Tiéd. A leggyorsabb megoldás érdekében javasoljuk, hogy fordulj közvetlenül a márkaszervizhez!

Márkaszervizek listája »

Amennyiben hozzánk juttatod vissza, a meghibásodott készülékedet kérjük az eredeti, gyári csomagolásában, vagy annak hiányában a leggondosabb csomagolásban, minden tartozékával, valamint a kapott számlával (vagy másolatával) együtt kell megtenned. A garanciális javításokat továbbítjuk a márkaszervizeknek, így a leadott készülékek javításának ideje meghosszabbodhat. 

Mennyi időt vesz igénybe a javítás?

A javítás ideje függ a terméktől, annak hibájától. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási határidők, amennyiben nem áll rendelkezésre cserealkatrész a meghibásodott készülék javításához. Amennyiben a készülék nem javítható, ezt velünk a szerviz írásban közli és csereigazolást ad ki, amellyel hozzájuthatsz a meghibásodott készülékkel egyenértékű új készülékhez.

Hogyan küldhetem el a hibás terméket az Extreme Digital-hoz?

Meghibásodott készülékedet elküldheted azt Garanciafutár szolgáltatásunk igénybe vételével, ha a meghibásodott termék nem nagy méretű*. Személyes leadásra nincs lehetőség!

A visszaküldendő csomagnak tartalmaznia kell:

  • a hibás készüléket és annak minden tartozékát (pl. töltő, eredeti kiegészítők, stb.)

  • vásárlást igazoló száma (eredeti vagy másolat)**

  • garancia (jótállási) jegy

A garanciafutár a rögzítését követő 2-4 munkanapon belül érkezik hozzád, munkanapokon 8-16 óra között (munkanapon belüli időpont egyeztetésre nincs lehetőség).

 

A gyors és GÖRDÜLÉKENY panaszkezelés érdekében, kérjük, a kért adatok pontos megadását:

  1. Add meg az érintett termék átvételének dátumát!

  2. Add meg a rendelésed bizonylatszámát (például *****BM**)

  3. Add meg a termék átvételekor kapott számlád azonosítóját!
    A számla azonosítóját a számla jobb felső sarkában találod, lásd lentebb található minta.

    szamla

  4. Add meg a termék nevét és cikkszámát (ezt minden esetben megtalálod a számlán)!

  5. Foglald össze a tapasztalt hibát, például, hogy milyen funkció nem működik, hogyan próbáltad működésre bírni, stb.!

 

A futár igényléséhez kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra és töltsd ki az űrlapot. A beérkezést követően feldolgozzuk az igényedet és visszajelzünk számodra a továbbiakról.

 

Amennyiben 2023.01.01 előtti a vásárlás, kérlek az eMAG ügyfélszolgálatával vedd fel a kapcsolatot!

 

* Nagyméretű terméknek minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek, 10 kg-nál nehezebb mikrohullámú sütő), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan további termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

** Bruttó 10 000 Ft alatti értékű termék esetén, az átvételkor kiállított számlád tölti be a garancia (jótállási) jegy funkcióját (számla garancia).
Bruttó 10 000 Ft feletti termék esetén, átvételkor a gyártó által alkalmazott, vagy az Extreme Digital által kiállított garancia (jótállási) jegyet kaptad a termékhez, papírra nyomtatott formában.

67 emberből 38 találta hasznosnak