Még nem kaptam meg a rendelésem
Regisztrált fiókon keresztül leadott rendelésed aktuális állapotát bármikor nyomon követheted fiókodba belépve, a Rendelések menüpontban, valamint a változásokról e-mail üzenetben is értesítünk.
Mit jelentenek a rendelés állapotok?
A rendeléseknél megjelenített állapotok a teljes rendelésre vonatkoznak, melynek részleteit az alábbiakban találod:
Rendelés állapot neve |
Rendelés állapot jelentése |
Feldolgozásra vár |
A rendelésnél elvégzett művelet feldolgozásra vár. |
Beszerzés alatt |
A rendelésben legalább egy darab termék beszállításának visszaigazolására vár. |
Beszállításra vár |
A rendelésben legalább egy darab termék a terméklistában megadott napon kerül beszállításra központi raktárunkba. |
Fizetésre vár |
A rendelés vételára a választott fizetési mód szerint kiegyenlítésre vár. |
Fizetés alatt |
A rendelés vételárának kifizetése könyvelés alatt van, hiteligénylés esetén a szükséges dokumentumokat várjuk vagy éppen azok feldolgozása folyamatban van. |
Mozgatás alatt |
A rendelésben legalább egy darab termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart. |
Összekészítés alatt |
A rendelés minden eleme csomagolásra vár, melyet követően átadásra kerülhet a szállító partner felé. |
Kiszállítás alatt |
A rendelés átadásra került a futárszolgálat felé, megkezdődött a kiszállítás. |
Átvételi pontra kiszállítás alatt |
A rendelés átadásra kerül a választott átvételi pontra szállító partner felé. |
Teljesült |
A rendelés átvételre kerül. |
Sikertelen hiteligénylés |
A hiteligénylés elutasításra került. |
Hiteligénylés kitöltésre vár |
A hiteligényléshez szükséges adatkitöltés nem került befejezésre. |
Hitelbírálat alatt |
A hiteligénylés, beküldött szerződés feldolgozása folyamatban van. |
Törölt megrendelés |
A rendelés törlésre került. |
mit jelentenek a termék állapotok?
A termékeknél megjelenített termék állapotok az adott termékre vonatkoznak, melyet a Rendelések menüpontban, az adott rendelésnél a Rendelés részletei gombra kattintva tudsz megtekinteni.
Az egyes termékek állapota eltérhet a teljes rendelés állapotától. Ez akkor fordulhat elő, ha egy rendelésben több terméket is vásároltál és azok készlete, helye nem azonos (azaz valamelyik termék előbb válik szállíthatóvá/átvehetővé). A teljes rendelés kiszolgálása függ a leghosszabb átfutású termék idejétől, azonban rendelést követően az egyes termékek állapotát külön is láthatod, melynek alapján ügyfélszolgálatunkon kérhetsz részteljesítést is.
Termék állapot neve |
Termék állapot jelentése |
Feldolgozás alatt |
A termékkel kapcsolatos művelet feldolgozás alatt van. |
Beszerzésre vár |
A termék beszerzését megkezdtük. |
Várható beérkezés: {dátum} |
A termék várható beérkezése központi raktárunkba az adott dátum. |
Fizetésre vár |
A rendelés, így a termék vételára is kiegyenlítésre vár. |
Fizetés alatt |
A rendelés, így a termék vételára is fizetési folyamatban van. |
Fizetés sikertelen |
A rendelés, így a termék vételárának kiegyenlítése sikertelen. |
Mozgatás alatt |
A termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart. |
Szállítható |
A termék szállítható, már csak be kell csomagolni. |
Átvehető |
A termék a szaküzletben átvehető. |
Részben feladott |
A termékből rendelt mennyiség egy része átadásra került a szállító partner felé. |
Feladásra került |
A termék átadásra került a szállító partner felé. |
Részben átvett |
A termékből rendelt mennyiség egy része átvételre került a szaküzletben. |
Átvett |
A termék átvételre került a szaküzletben. |
Törölt |
A termék törlésre került. |
HOGYAN KÖVETHETEM A FUTÁRNAK ÁTADOTT RENDELÉSEM?
Amint a rendelésed átadtuk a futárszolgálatnak, vagy a választott átvételi pontnak (például Easybox csomagautomata), a rendelésednél megjelenik a csomagkövetés gomb.
Erre a gombra kattintva átvezetünk szállító partnerünk csomagkövetési felületére, ahol már a Te csomagod éppen aktuális állapotát láthatod.