Még nem kaptam meg a rendelésem

Regisztrált fiókon keresztül leadott rendelésed aktuális állapotát bármikor nyomon követheted fiókodba belépve, a Rendelések menüpontban, valamint a változásokról e-mail üzenetben is értesítünk.

 

Mit jelentenek a rendelés állapotok?

A rendeléseknél megjelenített állapotok a teljes rendelésre vonatkoznak, melynek részleteit az alábbiakban találod:

Rendelés állapot neve

Rendelés állapot jelentése

Feldolgozásra vár

A rendelésnél elvégzett művelet feldolgozásra vár.

Beszerzés alatt

A rendelésben legalább egy darab termék beszállításának visszaigazolására vár.

Beszállításra vár

A rendelésben legalább egy darab termék a terméklistában megadott napon kerül beszállításra központi raktárunkba.

Fizetésre vár

A rendelés vételára a választott fizetési mód szerint kiegyenlítésre vár.

Fizetés alatt

A rendelés vételárának kifizetése könyvelés alatt van, hiteligénylés esetén a szükséges dokumentumokat várjuk vagy éppen azok feldolgozása folyamatban van.

Mozgatás alatt

A rendelésben legalább egy darab termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart.

Összekészítés alatt

A rendelés minden eleme csomagolásra vár, melyet követően átadásra kerülhet a szállító partner felé.

Kiszállítás alatt

A rendelés átadásra került a futárszolgálat felé, megkezdődött a kiszállítás.

Átvételi pontra kiszállítás alatt

A rendelés átadásra kerül a választott átvételi pontra szállító partner felé.

Teljesült

A rendelés átvételre kerül.

Sikertelen hiteligénylés

A hiteligénylés elutasításra került.

Hiteligénylés kitöltésre vár

A hiteligényléshez szükséges adatkitöltés nem került befejezésre.

Hitelbírálat alatt

A hiteligénylés, beküldött szerződés feldolgozása folyamatban van.

Törölt megrendelés

A rendelés törlésre került.

 

mit jelentenek a termék állapotok?

A termékeknél megjelenített termék állapotok az adott termékre vonatkoznak, melyet a Rendelések menüpontban, az adott rendelésnél a Rendelés részletei gombra kattintva tudsz megtekinteni.

Az egyes termékek állapota eltérhet a teljes rendelés állapotától. Ez akkor fordulhat elő, ha egy rendelésben több terméket is vásároltál és azok készlete, helye nem azonos (azaz valamelyik termék előbb válik szállíthatóvá/átvehetővé). A teljes rendelés kiszolgálása függ a leghosszabb átfutású termék idejétől, azonban rendelést követően az egyes termékek állapotát külön is láthatod, melynek alapján ügyfélszolgálatunkon kérhetsz részteljesítést is.

Termék állapot neve

Termék állapot jelentése

Feldolgozás alatt

A termékkel kapcsolatos művelet feldolgozás alatt van.

Beszerzésre vár

A termék beszerzését megkezdtük.

Várható beérkezés: {dátum}

A termék várható beérkezése központi raktárunkba az adott dátum.

Fizetésre vár

A rendelés, így a termék vételára is kiegyenlítésre vár.

Fizetés alatt

A rendelés, így a termék vételára is fizetési folyamatban van.

Fizetés sikertelen

A rendelés, így a termék vételárának kiegyenlítése sikertelen.

Mozgatás alatt

A termék a választott átvételi mód szerinti raktárba tart.

Szállítható

A termék szállítható, már csak be kell csomagolni.

Átvehető

A termék a szaküzletben átvehető.

Részben feladott

A termékből rendelt mennyiség egy része átadásra került a szállító partner felé.

Feladásra került

A termék átadásra került a szállító partner felé.

Részben átvett

A termékből rendelt mennyiség egy része átvételre került a szaküzletben.

Átvett

A termék átvételre került a szaküzletben.

Törölt

A termék törlésre került.

 

HOGYAN KÖVETHETEM A FUTÁRNAK ÁTADOTT RENDELÉSEM?

Amint a rendelésed átadtuk a futárszolgálatnak, vagy a választott átvételi pontnak (például Easybox csomagautomata), a rendelésednél megjelenik a csomagkövetés gomb.

Erre a gombra kattintva átvezetünk szállító partnerünk csomagkövetési felületére, ahol már a Te csomagod éppen aktuális állapotát láthatod.

 

 

 

171 emberből 22 találta hasznosnak