Nem találom a termékhez a garanciajegyet (jótállás)

Bruttó 10 000 Ft alatti értékű termék esetén, az átvételkor kiállított papíralapú vagy elektronikus végszámlád tölti be a garancia (jótállási) jegy funkcióját (úgynevezett számlagarancia).

Bruttó 10 000 Ft feletti termék esetén, átvételkor a gyártó által alkalmazott, vagy az Extreme Digital által kiállított garancia (jótállási) jegyet kaptad a termékhez, papírra nyomtatott formában.

Ha rendelkezel számlával, de nem találod a garancia (jótállási) jegyet, úgy az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" gombra kattintva, az űrlapot kitöltve tudod jelezni felénk.

 

Amennyiben 2023.01.01 előtti a vásárlás, kérlek az eMAG ügyfélszolgálatával vedd fel a kapcsolatot a garanciajegy pótlásának érdekében!
65 emberből 54 találta hasznosnak