Rendelés lemondása
Amennyiben a rendelésed törlése mellett döntöttél, a törlést az alábbiak szerint tudod elvégezni:
-
A Rendelések menüpontban válaszd ki a törölni kívánt rendelést!
-
Kattints a rendelés törlése gombra!
-
Add meg a törlés okát és segítsd munkánkat!
-
Sikeres megrendelés törlés!
Rendelésed törlését mindaddig tudod kezdeményezni, amíg az nem kerül számlázásra.
Mi történik a rendelés lemondását követően?
- Szaküzletben vagy futárnál, esetleg átvételi ponton (azaz az átvétel helyszínen) fizetendő rendelések törlése automatikusan megtörténik a művelet elvégzését követően, melyet rendszerünk e-mail üzenetben is visszaigazol számodra.
- Előre kifizetett rendelések esetén a lemondási igényed megerősítését követően a törlési igényt rögzítjük és 1-2 munkanapon belül elindítjuk a visszatérítési folyamatot, melynek belső átfutási ideje néhány munkanap. Ezt követően az általunk indított tranzakció átfutási ideje a saját szolgáltatódtól (bankodtól) is függhet. Amennyiben a vételár levelünktől számított 14 napot követően sem érkezett meg az eredeti fizetőeszközre, úgy kérjük, hogy az eredeti tranzakció adatait megadva vedd fel a kapcsolatot banki szolgáltatóddal.
- Extreme Digital ajándékkártyával kifizetett rendelés esetén kattints az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra, töltsd ki az űrlapot, add meg a rendelésed bizonylatszmát (****BM**) és ügyfélszolgálatunk felveszi veled a kapcsolatot.
21 emberből 12 találta hasznosnak