szolgáltatás

Házhozszállítás futárszolgálattal

Otthon maradnál? Kiszállítjuk Neked!

 
Szállítási díjaink:
 

Átvétel szaküzletben

Átvétel kiszállítással

Normál csomag

INGYENES!

1 190 - 1 790 Ft

Nagyméretű csomag°

INGYENES!

5 990 Ft

 

OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!

Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket?

Normál méretű megrendelést 1 190 és 1 790 Ft közötti értékben szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével.

 

A nagyméretű csomagok° kiszállítási díja, értékhatártól függetlenül egységesen 5 990 Ft.

°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.

A nagyméretű csomagok megjelölt szaküzletekben történő átvétele továbbra is ingyenes marad.

Rendelésed NEM számít nagyméretű csomagnak, ha a rendelésedben szereplő tételek összsúlya eléri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.

Amennyiben rendelésed nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj 5 990 Ft.

A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.

milyen fizetési módot választhatok?

Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:

Fizetési módok: fizetés készpénzben, banki átutalás, Barion használat, online hitel, Extreme Digital ajándékkártya

Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvét kezelési költség bruttó 490 Ft.

Utánvét kezelési költség

Utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.

A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. online bankkártya, Barion, áruhitel, ED ajándékkártya, előre utalás).

MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?

A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.

HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?

Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.

NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!

Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.

KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!

A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*

MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?

Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:

  • Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)

  • Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)

  • Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében**

  • A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá

  • Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni)

 
Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet (DPD Futárszolgálat), hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.

 

**Express One Hungary által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését. 
 
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.

 

Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:

DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:

ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT:

  • Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
  • Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)

HOME DELIVERY TEAM (HDT):

Express One Hungary: