Házhozszállítás futárszolgálattalOtthon maradnál? Kiszállítjuk Neked! |
Szállítási díjaink: | ||
Átvétel szaküzletben |
Átvétel kiszállítással |
|
Normál csomag |
INGYENES! |
1 190 - 1 790 Ft |
Nagyméretű csomag° |
INGYENES! |
5 990 Ft |
OTTHON MARADNÁL? KISZÁLLÍTJUK NEKED!
Szeretnéd kényelmesen, otthonodban átvenni a megrendelt terméket?
Normál méretű megrendelést 1 190 és 1 790 Ft közötti értékben szállítunk házhoz az ország területén szerződött futárszolgálataink segítségével.
A nagyméretű csomagok° kiszállítási díja, értékhatártól függetlenül egységesen 5 990 Ft.
°Nagyméretű csomag: Nagyméretű csomagnak minősül minden háztartási nagygép (hűtőszekrény, mosógép, mosogatógép, tűzhely, beépíthető eszközök, szárítógépek), bútor, kerti bútor, fitnesz gép, kerékpár, klíma berendezés, valamint minden olyan termék, melynek súlya vagy mérete a 31 kg-ot vagy 160 cm-t bármely irányban meghaladja.
A nagyméretű csomagok megjelölt szaküzletekben történő átvétele továbbra is ingyenes marad.
Rendelésed NEM számít nagyméretű csomagnak, ha a rendelésedben szereplő tételek összsúlya eléri a 31 kg-ot, vagy az összméret bármelyik dimenziója nagyobb lesz, mint 160 cm.
Amennyiben rendelésed nagyméretű csomagot és normál csomagot is tartalmaz, akkor a bruttó kiszállítási díj 5 990 Ft.
A rendelési folyamatban a szállítási költséget az átvételi mód kiválasztásánál is ellenőrizheted.
milyen fizetési módot választhatok?
Házhozszállítással kért rendelés esetén az alábbi fizetési módok érhetőek el:
Fizetési módok: fizetés készpénzben, banki átutalás, Barion használat, online hitel, Extreme Digital ajándékkártya
Fizetés a helyszínen: a futárnál csak készpénzes fizetésre van lehetőség, az utánvét kezelési költség bruttó 490 Ft.
Utánvét kezelési költség
Utánvétes (futárnál, átvételkor készpénzben fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft-ot számítunk fel utánvét kezelési költségként.
A rendeléskor azonnal ki nem fizetett vételár esetén, mi mindaddig meghitelezzük Számodra a termékek és szolgáltatások díját, míg a csomagot át nem veszed és ki nem fizeted, akár ott a helyszínen történő tartalom ellenőrzés mellett, ami egy plusz ellenőrzési pont, biztosíték számodra. Éppen ezért az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy az előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük (pl. online bankkártya, Barion, áruhitel, ED ajándékkártya, előre utalás).
MIKOR ÉS HOGYAN TÖRTÉNIK A KISZÁLLÍTÁS?
A kiszállítás Magyarország egész területén, munkanapon 8-16 óra között történik. A kiszállítás megkezdéséről e-mail üzenetben tájékoztatunk. Háztartási nagygépek szállítása esetén, a szállítási költség magába foglalja a készülék épületbe (házba, lakásba, irodába) történő szállítását, a kicsomagolását és a csomagolóanyag elszállítását is.
HONNAN TUDHATOK MEG BŐVEBB INFORMÁCIÓKAT A CSOMAGOMRÓL?
Csomagod összekészítése után adjuk át szerződött futárszolgálati partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is küldünk értesítést, valamint megtekintheted a Személyes menü rendelések menüpontban is a fuvarlevélszámot, mellyel nyomon követheted a rendelésed útját partnerünknél.
NEM TALÁLT OTTHON A KÉZBESÍTŐ? INGYENESEN ÚJRA KISZÁLLÍTJUK!
Amennyiben a kézbesítő az áru átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a csomagról. A küldeményről ezután az értesítésen megjelölt telefonszámon lehet érdeklődni. Sikertelen kézbesítés esetén a futárszolgálat az újra egyeztetett időpontban díjmentesen megkísérli a kiszállítást.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.*
MILYEN SZOLGÁLTATÁST KAPOK, HA HÁZHOZ SZÁLLÍTÁST VÁLASZTOK?
Szerződött futárszolgálataink a kiszállítás alkalmával az alábbi szolgáltatásokat nyújtják számodra:
-
Csomagkézbesítés az első zárt ajtóig (pl. lépcsőház, normál méretű termékek esetén)
-
Csomagkézbesítés a bejárati ajtóig (nagyméretű termékek, pl. háztartási nagygépek esetén)
-
Open box szolgáltatás – csomagbontás a futár jelenlétében**
-
A szállítási hulladék elszállítása, amennyiben a címzett igényt tart rá
-
Előre történő jelzés esetén azonos kategóriájú, régi (elektronikai hulladéknak minősülő) készülék elszállítása (rendelési folyamat megjegyzés rovatban kell jelezni, valamint a készüléket a szállítás napjára szállítható állapotba kell helyezni)
Open box - Szerződött partnereink a rendelés átvételének alkalmával lehetőséget biztosítanak a termék kibontására, hogy a termék fizikai állapotát még távozásuk előtt ellenőrizhesd. Ha problémát észlelsz, a sérülés tényét jelezheted a fuvarlevélen (Royal Futárszolgálat) vagy kérhetsz jegyzőkönyvet (DPD Futárszolgálat), hogy rögzítésre kerüljön, hogy a sérülés átvétel előtt keletkezett, ezzel is megkönnyítve az ügyintézést.
**Express One Hungary által szállított csomagok esetén a csomagbontást a futár nem várja meg, azonban külsérelmi nyom esetén kérheted annak futár jelenlétében történő jegyzőkönyvezését.
A nyújtott szolgáltatások részét nem képezi a termékek beüzemelése.
Szerződött futárszolgálati partnereink elérhetőségei:
DPD FUTÁRSZOLGÁLAT:
- Telefonszám: +36 1 501 6200
- E-mail: [email protected]
- Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
ROYAL FUTÁRSZOLGÁLAT:
- Telefonszám: +36 1 216 3606, +36 1 217 3707
- Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
HOME DELIVERY TEAM (HDT):
- Telefonszám: +36 (1)899-8503
- E-mail: [email protected]
- Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)
Express One Hungary:
- Telefonszám: +36 1 8 777 400, +36 1 8 777 444
- E-mail: [email protected]
- Nyomonkövetés (A weboldalon a csomagkeresés mezőbe kell beírni a csomagszámot)