Hiányos/téves kézbesítés

A rendelések kiszolgálásán emberek dolgoznak, így bár ritkán, de előfordulhatnak hibák. Az alábbiakban összefoglaljuk mi a teendő ilyen esetben.

 

Tévesen más csomagját kaptam meg, mi a teendőm?

Nagyon fontos, hogy a rendelésed átvételekor minden esetben ellenőrizd annak tartalmát! Amennyiben nem a te csomagod érkezett, akkor ne vedd át, hanem jelezd ügyfélszolgálatunk felé az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra kattintva és az ott található űrlap kitöltésével. A gyorsabb ügyintézés érdekében küldd el számunkra a rendelésed azonosítóját, illetve - ha ismered - a tévesen szállított csomag azonosítóját, esetleg csomagszámát! 

 

A termék adatlapján szereplő leírás nem azonos a kapott termékkel, mi a teendőm?

Amennyiben a termékoldalon leírtakkal az átvett termék nem azonos, úgy kérjük, hogy vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az "Üzenetet írok az ügyfélszolgálatnak" zöld gombra kattintva és az ott található űrlapot kitöltve! Fontos, hogy a rendelésed bizonylatszámával azonosítsd be rendelésed, valamint küldd el számunkra a termék cikkszámát, továbbá azt a - termékoldalon leírt - tulajdonságot is, ami nem jellemező a kapott termékre! A bejelentést követően ügyfélszolgálatunk megvizsgálja az eltérést és tájékoztat a továbbiakról.

 

Amennyiben 2023.01.01 előtti a vásárlás, kérlek az eMAG ügyfélszolgálatával vedd fel a kapcsolatot!
26 emberből 15 találta hasznosnak